woensdag 22 februari 2012

Een hoofd vol

Je hoofd vol, met gedachten.
Te druk met dingen denken, met over dingen inzitten.
Daardoor ook nog eens moeilijk in slaap komen en slecht slapen.
Een vicieuze cirkel, daar zit ik in.
Maar ondertussen ben ik al wel druk bezig om die te gaan doorbreken.

Het is een drukke week, zoveel afspraken. Belangrijke afspraken.
Maandagochtend had ik sollicitatietraining vanuit het re-integratie bureau.
Maandagavond hadden we de 2e informatieavond over ASS.
Dinsdagavond had ik ouderavond op school van ZL, over de overgang van groep 2 naar groep 3.
Donderdagmiddag heb ik wederom sollicitatietraining en daarop volgend het 2e adviesgesprek over ZL en zijn ASS.

Mijn hoofd loopt over, zoveel dingen om over na te denken.
En dan komen er ook nog andere lopende problemen bij, waar ik niet over ga uit wijden hier.

Het benauwd me soms wel hoe alles goed moet gaan komen, terwijl ik weer dat alles wel goed gaat komen.
Ik moet me niet druk maken, helaas is dat zo makkelijk gezegd.
Dat is nu eenmaal de aard van het beestje.

Daarom heb ik een afspraak gemaakt met onze gezinshulp. Dat ik alles met haar kan doorspreken en zij kan zeggen of ik de goeie keuzes maak, of juist niet.
Mijn moeder of vriend zeggen mij wel hoe ik dingen beter anders kan aanpakken, maar toch neem ik het makkelijker aan van onze gezinshulp dan van personen die dicht bij me staan. Geen idee waarom dat is, misschien omdat ze verder van me af staat en ervoor doorgeleerd heeft. Wie zal het zeggen...

Dat is dus ook de reden dat het weekmenu er nog niet opstond voor deze week.

Weekmenu week 8
Maandag - aardappels, broccoli en kalkoen
Dinsdag - macaroni
Woensdag - geb. aardappels, slavink en rode bieten
Donderdag - afhaalchinees
Vrijdag - aardappels, wortels, gehaktbal
Zaterdag - patat
Zondag - soep met brood

Volgende week vakantie, leuke dingen gepland.
Logeerpartijtjes voor de kinderen, uit eten of bios met ZL, naar de kinderboerderij.
Heb er zin in :D

Liefs BloteVoetenMama

2 opmerkingen:

  1. Het is 'even dit, even dat..' en al die 'eventjes' opgeteld zijn drukke dagen!
    Tussendoor moet het huishouden gedaan worden, kids vermaakt worden etc etc....
    Take care of yourself meid en natuurlijk komt het allemaal goed!!

    En zo'n gezinshulp is er niet voor niks, dus gebruik die ook!!
    Ik neem ook sneller iets van een 'vreemde' aan dan van familie/vrienden, heeeeeeeeel herkenbaar dus hihihi!

    Volgende week maar lekker in de relax-chill-geniet-modus!

    BeantwoordenVerwijderen