woensdag 25 januari 2012

Het is zo'n dag...

Vandaag was weer zo'n dag.
Zo'n dag waarop veel dingen mis gaan en dingen tegenzitten.
Ik stootte mijn hoofd, brande mijn pols, liet zoveel dingen vallen.
Maar ik zou mezelf niet zijn als ik het uiteindelijk niet positief zou inzien.
Zo'n dag is nodig om alle andere dagen er weer mooier uit te laten zien. 


Gelukkig ook veel leuke dingen vandaag.
Ik heb een afspraak gemaakt voor een contactlens instructie. (zelfs daar ging het fout ivm verkeerde dag) Ik heb lenzen besteld en krijg morgen mijn instructie over het gebruik en kan ze dan eerst 2 weekjes proberen.

ZL en ik hebben een leuke middag gehad. Ik had afgesproken mee te helpen met knutselen voor carnavals kostuums. In de vorm van werken met de naaimachine. De kinderen mochten kledingstukken uitzoeken en daar iets leuks van maken met accessoires.
Heerlijk om die creativiteit te zien en wat voor mooie creaties het uiteindelijk werden.
Ik heb heel wat garen verbruikt, want ze stonden in de rij voor mij.
ZL was eerst erg angstig, dan komt zijn ASS echt naar voren. De middag was van 13.30 uur tot 15.00 uur.
Het laatste uur is hij wat ontdooit en ging hij spelen. De rest van de tijd zat hij op schoot, hing tegen mij aan. Als een echte mamaplakker.

Om 15.30 uur was het weer tijd om DL op te halen van de peuterspeelzaal (PSZ), ze was zo enthousiast dat we er weer waren. Ze vindt het erg leuk op de PSZ, maar heeft momenteel weer erg veel moeite met afscheid nemen. Merk dat dat vaak zo is als er weer nieuwe kindjes zijn die het moeilijk hebben met afscheid nemen.

Vanavond aten we roti, ipv de krieltjes vlees groente die op het menu stonden.
Het voordeel hiervoor was dat ik geen vlees meer hoefde te kopen, gezien ik 5 (nu nog 4) pakjes met elke 200 gram kalkoenfiletblokjes in de vriezer heb liggen. Enkel de krieltjes hoefden bij gehaald te worden.
ZL heeft heerlijk gegeten, vooral van de krieltjes.
DL heeft weer niks gegeten met het avondeten. Hoop dat ze het ooit gaat leren.

Om 18.30 was het weer bedtijd voor DL en om 19.30 uur voor ZL. Al zit ZL nu nog naast mij om 20.03 uur.
Mijn mams komt nu ook net binnen stappen. Die gaat hier logeren en morgen oppassen op DL als ik moet werken.

Een fijne avond nog !
Groeten BloteVoetenMama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten