maandag 4 december 2017

Op=op

Altijd maar zeggen dat ik moet doorzetten, dat ik moet doorgaan. Niet bij de pakken neer gaan zitten.

Ik ben op !
Ik kan Niet meer !

Ik heb rust nodig !
Op vele manieren heb ik rust nodig.
Ik trek dit niet meer.

Er wordt aan alle kanten aan mij getrokken. Het huis is een puinhoop. Ik weet niet meer waar ik moet beginnen.

Ik kan en wil dit niet meer zo !
Heb het gevoel bij niemand terecht te kunnen met mijn gedachtes, want iedereen zegt dat ik moet doorzetten. Dat ik hier doorheen moet.
Ik wil hier niet meer doorheen!

Zien jullie dan niet dat ik instort?!
Mijn vlammetje is gedoofd. Mijn kaarsje is uit.
Het kaartenhuis is in elkaar gevallen.

Wie bouwt het voor mij op ? Wie steekt mijn vlammetje weer aan ?
Want ik kan het niet meer zelf....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten