maandag 11 september 2017

Beweging

Vanochtend een bezoekje aan de huisarts gebracht.Al ruim een week ervaar ik dat mijn hoofd zeer warrig en wattig aanvoeld.
Geregeld kan ik niet op de meest simpele woorden komen, of zelfs mijn geboortedatum...

Ook heb ik veel tics.
Mijn lichaam schudt.
Mijn hoofd trekt, mijn ogen trekken of trillen.
Erg vervelend dat het steeds meer lijken te worden.
Stel je eens voor dat je dan een kop thee wilt drinken...
Of dat je wilt gaan koken en niet meer kan bedenken wat je ook alweer ging maken. Of welke ingrediƫnten je nodig hebt. Leg nu dus alles gelijk klaar op mijn heldere momenten.


Helaas is alles terug te koppelen op mijn geestelijke toestand.
Ofwel, op mijn overspannenheid.
Die langzaam maar zeker wegzakt naar een depressie.
Waar ik dus niet op zit te wachten...

Maar nu ben ik vrij sceptisch in wat de huisarts mij aanrijkt als hulpmiddel.
Ze wil dat ik 3x per dag 10 minuten lang ga traplopen/op de crosstrainer/fietsen
Om mijn hartslag naar 130 bpm te krijgen. 10 minuten lang dus.

We gaan het proberen.
Begin maar met traplopen, want om hier nou een crosstrainer voor aan te schaffen ?!

Vind het nog altijd erg spannend of zelfs eng om 's avonds te gaan slapen.
Nog steeds bang dat ik niet meer wakker zal worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten